
חברות וארגונים
גישור אינו רק תחום התמחות מקצועי. זוהי דרך חיים.
בכל ארגון, מקום עבודה, קהילה ומשפחה - מתקיים תהליך שוטף של גישור, יישוב חיכוכים וסכסוכים.
ההרצאות והסדנאות שפיתחתי ואני מעביר מתרכזות בנושאים אלו, בדגש על צוותי שירות לקוחות, מנהלים ועובדים - ועד לרמת הארגון כולו, המבקשים לייצר מנגנונים פנימיים ליישוב סכסוכים בנושאים שונים: תפעול, משאבי אנוש, תהליכי עבודה, רווחה ועוד.
הסדנאות שאני מעביר מותאמות לארגון עצמו וכוללות ניתוח מקדים של הצרכים הפנים ארגוניים, מטרות ויעדים קצרי וארוכי טווח, והן כוללות ארגז כלים גישורי לעובדים ולמנהלים, סימולציות וניתוח מצבים אפשריים בארגון וכיצד ניתן למנוע ממחלוקות להפוך לסכסוך, מתוך מטרה לייצר סביבת עבודה נעימה ומקצועית ככל האפשר.
הסדנאות משתנות לפי צרכי הארגון, וכוללות פתרונות וידע מעולמות ניהול המשא ומתן, זיהוי נקודות חיכוך פנים ארגוניות, תרחישים לזיהוי מחלוקות מול לקוחות, בדגש על זיהוי נקודות חולשה בשיח שירותי שיכולות למנוע מנושא שירותי בין ספק ולקוח להפוך למחלוקת משפטית שעתידה להתדיין בבית המשפט ולגזול זמן, כסף ופגיעה במוניטין.
הסדנאות מתקיימות במשרדי החברה או במרכזי למידה מותאמים, לפי אופי הסדנא, ומשך ההרצאות והסדנאות משתנה לפי אופי, תוכן וכמות המשתתפים.
בין ההרצאות והסדנאות ניתן למנות:
- הקמת צוות גישור פנים ארגוני לייצוג בתביעות קטנות.
- עקרונות ניהול משא ומתן למנהלים.
- הטמעת עקרונות הקשבה וגישור בשיח פנים ארגוני.
- הטמעת עקרונות הקשבה וגישור בצוותי שירות לקוחות ובמחלקות משפטיות המטפלות בתביעות ותלונות.
- בניית חזון חברה בתהליך מקיף ומשתף לצוות החברה.
- קורס גישור ייחודי, מקוצר, פנים ארגוני, המאפשר בניית מודל יישוב סכסוכים פנימי.
- דגלים אדומים בשירות לקוחות וכיצד גישור מסייע בפתרונן.